Frissült a garanciális oldalunk – hogy könnyebb legyen dönteni!
Szeretnénk megkönnyíteni a munkádat!
Tapasztalataink szerint a hozzánk visszaküldött termékek 70–80%-ánál végül kiderül, hogy nem valódi garanciális hibáról van szó. Ez rengeteg felesleges időt, energiát és szállítási költséget jelent – Neked is, nekünk is, ezért átdolgoztuk és frissítettük garanciális tájékoztatónkat, hogy:
- képes példákkal mutassuk be a leggyakoribb eseteket, mi számít garanciális hibának és mi nem
- bárki, bármilyen pozícióban dolgozik is Nálatok, a legtöbb esetben el tudja dönteni: a kezében lévő terméket érdemes-e továbbküldeni hozzánk vagy sem
Garanciális tájékoztatónkat itt találod!
Vevői kérésre – készítettünk egy nyomtatható dokumentumot is, ami a leggyakoribb nem garanciális eseteket gyűjti össze. A nyomtatható segédletet innen töltheted le!
Kiteheted a raktárba, vagy épp a vásárlód kezébe is adhatod átvételkor – sok félreértést megelőzhetsz és, munkaidőt és szállítási költséget csökkenthetsz vele!
További kérdés esetén keress bennünket bizalommal!