ÁLTALÁNOS RENDELÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Csomagjainkat az Express One futárszolgálat szállítja. Rendelésedet hétfőtől péntekig tudjuk feldolgozni, és 16 órakor a futárnak átadni. Szeretnénk felhívni a figyelmed, hogy raktáros kollégáinknak időre van szükségük a precíz és gondosan becsomagolt áruk összekészítésére, ezért a 15 óráig leadott rendeléseket tudjuk átadni a futárnak. Cserébe garantáljuk, hogy csomagod a következő munkanapon kiszállításra kerül.

A szállításokkal kapcsolatos információkat nyomon követheted az Express One oldalán!

Az Express One futárszolgálatnál 2020. március 17-e óta minden belföldi címzett esetén elérhető az új, érintkezés nélküli kézbesítési szolgáltatás.

Az erről szóló részletes tájékoztatójukat a képre kattinva ovashatod el.

 

 

 

KISZÁLLÍTÁS 3. CÍMRE: 

Amennyiben nem szeretnéd te kivinni a vevődnek az árut, vagy nem szeretnéd te intézni a logisztikát, bízd ránk ezt a feladatot.

Ezzel kapcsolatosan részletes tájékoztatást találsz a webshopunk HÍREK menüjében.

 

 

NYOMONKÖVETÉS

Lehetőséged van a futárszolgálatnak átadott csomagod nyomon követésére. Ehhez lépj be a Fiókom/Kiszállított csomagjaim menübe, és kattints a csomagszámodra.

Amennyiben telefonon szeretnél érdeklődni hívd a +36 1 8 777 400-as telefonszámot. Ez esetben is szükséged lesz a fenti linken található csomagszámra.

 

KOSÁR FOGLALÁSRÓL INFORMÁCIÓK

Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy rendszerünkben a nyitott kosár nem foglal! Amennyiben biztosan tudod, hogy szükséged van a termékre, zárd le a kosarat és a szállítási mód megadásánál válaszd a "RENDELEK MÉG HOZZÁ" opciót.

 

 

RAKLAPOS KISZÁLLÍTÁS

Az Express One futárszolgálat maximum 15 csomagot tud 1 szállítmányként kezelni. Bizonyos - rendelési mennyiséghez kötött - esetekben lehetőséged van raklapos kiszállítást kérni. Az ilyen kiszállításokat csak előzetes egyeztetéssel tudjuk vállalni, és megadott idő keretek között. Amennyiben raklapos kiszállítást kérnél, kérlek előzetesen jelezd ezt személyes értékesítődnek, vagy küldd el igényedet online ügyfélszolgálatunknak a rendeles@lassprint.hu címre.

 

VISSZÁRU KEZELÉSE

Garanciális termékedet lehetőséged van csere csomagként visszajuttatni hozzánk, az alábbi feltételekkel:

  • Webshopunkon keresztül jelentsd le a garanciádat a Fiókom/Grancia kezelés menüben.
  • „Rendeld meg” a visszárut az NK051003 kódon. Fontos, hogy az összekészített, visszaküldeni kívánt csomag súlyát add meg.
  • A visszaküldendő csomag súlya nem lehet több, mint a kiszállított csomag súlya.
  • Ingyenes visszáru felvételt nettó 60eFt-os küldött csomag esetén tudunk biztosítani.
  • Továbbá a negyedévente kiadott ingyenes szállítás kuponokat is felhasználhatod erre a célra.
  • Amennyiben nem élsz a fenti két ingyenes lehetőséggel, a visszáru díja nettó 900Ft. 
Szállítási díjak
NETTO 40 000 HUF-TÓL INGYENES
nettó 40 000 HUF-ig:
0–2 kg
nettó 1 100 HUF
2 –10 kg
nettó 1 300 HUF
10–20 kg
nettó 1 700 HUF
20–30 kg
nettó 2 100 HUF
30–40 kg
nettó 2 600 HUF

 

Utánvét díjak
60 000 HUF-ig
nettó 300 HUF
60 000- 100 000 HUF-ig
nettó 500 HUF
100 000-150 000 HUF-ig
nettó 800 HUF
150 000-500 000 HUF-ig
1%
Információkérés